2014. október 1., szerda

Egy picit rólam

 Catty Candycastle vagyok, üdv a blogomon! 15 éves vagyok, elsős gimnazista. Szeretek írni, bár a fogalmazás nem az erősségem. De azért próbálkozom, mert az utóbbi időkben nagyon is megszerettem. Szeretem a cicákat, bár a tesóm allergiás rájuk, és anya nem engedi, hogy legyen, így egyetlen egy sincs. Ettől függetlenül imádom őket, minden mennyiségben, és én tuti, hogy majd egy tipikus macskás öreg néni leszek.

  Szeretek elrugaszkodni a valóságtól, így nem éppen az a célom, hogy a történeteim reálisak legyenek. Szeretem a rejtélyeket, amiket félelmetes titokzatosság vesz körül. Szeretem az izgalmas kalandokat, amik varázslatosak, és fordulatosak. Igyekszem átadni azt az olvasóimnak, amit elképzelek, habár ez nem mindig sikerül.

  Imádom a teákat, a könyveket, a rajzfilmeket, és az ágyban töltött délelőttöket hétvégén. Otthonülős vagyok, nem szeretek túl sokat kimozdulni, és picit antiszociális vagyok. Hm, azt hiszem ennyi. Ez lennék én. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése